2 Aralık 2008 Salı

Kabzimal


Yillardir, keyifle takip ettigim bir futbol programidir Maraton. Bana gore futbolun en iyi konusuldugu iki programdan biridir Futbol Kulubu'yle birlikte ( Bugun yayinlananda Bedri Baykam ve Altan Erkekli vardi, hic olmamis. Izlenicek sadece Maraton kaldi). 30 Kasim tarihli Maraton'da, ilk defa Turkcell Super Lig'in guzelliklerini takdir edilmesi yerine o guzelliklere laf edildigini gordum. Turkiye 1. Futbol Ligi'ni izleyen Turklerden baska insan yok denecek kadar az. Bizleri diger ligleri izlemeye yonelten ise o maclarda olan guzel hareketler. Insanlar Barcelona macini Messi'nin showu icin izliyor yada Manchester City macini bakalim Robinho ne yapacak diye izliyor. Bizim kabzimal ise takimi 3-1 ondeyken oyuna bir renk katan, herkes gibi normal surmek yerine bir enteresanlik yapan Lincoln'e takiliyor. Neymis topu sektirerek gidince rakibini kucuk dusuruyorumus. Ey Erman Hoca, sen git Ibrahimovic'in, Messi'nin,  Ronaldinho'nun, Robinho'nun, Cristiano Ronaldo'nun rakiplerini nasil maymun ettiklerini bi izle sonrada onlara ne yapmak istedigini bizlere soyle. Cassio de Souza Soares Lincoln, Alex de Souza, Matias Emilio Delgado, Rodrigo Barbosa Tabata, Yusuf Simsek gibi teknigi ust seviyede olan ve topu kole gibi kullanan futbolcular bu ligin kalitesini arttiracak futbolcular. Sen onlari "takip edersen", kimse bu ligi senin gibi kasaplari izlemek icin takip etmez.

''Ben futbolcu olsam bu adamı takip ederdim, kıstırırdım."
Erman Toroğlu

Hiç yorum yok: