9 Mart 2009 Pazartesi

An-ti-pa-tik !



1) ''Arsenal Teknik Direktörü Arsene Wenger, 1 milyar dolarlık takıma sahip olacak ve gelecek Sivasspor'u 3-0, 4-0 ya da 5-0 yendiği zaman dünyanın en büyük hocası olacak. Gelsin, Sivasspor ile beraber Arsenal'i 3-0, 5-0 yensin o zaman ben ona diyeyim. Buraya gelsinler, çalışsınlar da onları o zaman göreyim.''

2) " Tabi ki burada hemen eleştiri yapmak isteyen arkadaşlar olacaktır. Bizim ülkemizde herkes futbolu çok iyi biliyor ya. Onlara da bir laf söyleyeyim; evet 5 yeriz, 7 yeriz ama 6 yemeyiz. 7 yeriz, 9 yeriz ama 8 yemeyiz.”

3) " Askerdim, artık generalim!"

4) "Rakibimizi cumhuriyetimizin temellerinin atildigi Sivas'ta, Sivasspor'a yakisir sekilde agirlayacagiz, valimiz emniyet mudurumuz, baskanimiz hep birlikte adeta seferber olduk, rakibimizi agirliyoruz. Mubarek cuma gununun ruhuna uygun, centilmen, askerlerimizin daglarda carpistigi su gunlerde onlara layik olmaya calisarak temiz bir mac oynayacagiz. Bizim butcemiz 10 trilyon, ama bu cocuklarin hepsinde aslan gibi yurek var, insallah Allah'in da izniyle bu cocuklar Turkiye'yi Turk'lugu basariyla temsil edecekler."

5)

6)

Bana gore, tartismasiz, Turkiye'de futbollun icindeki en antipatik ve itici insan, Bulent Uygun. Agiz ishali olmus sekilde, yaptigi yersiz ve gereksiz aciklamalarla, kendisine tahammul edemiyorum. Aylardir boyle dusunuyordum ama dun yaptigi hareketlerden sonra daha fazla dayanamadim. Kendini, hicbir seyi olmamasina ragmen, herkes ustun gormesi, Turkluk, Turk Askeri, cumhuriyet gibi kutsal terimleri yerli yersiz kullanan, kalite yoksunu bir insan. Fasist olmasina ragmen, her turlu konusmasinda Muslumanliga ve Allah'a deginen, kendini nereye koyacagina bilemeyen, ikilemler arasinda kalmis bir insan. Kendini bir Mourinho ya da Fatih Terim olarak goruyor olabilir ama onlara yaklasmasi icin bin firin ekmek yemesi lazim. Umarim Avrupa'da onemli bir turnuvada 6,7,8 ya da daha fazla golu kalesinde gorur ve bu laflari ona yedirirler. Arsene Wenger konusunda daha once bir seyler karalamistim. Birilerinin acilen bu adama dur demesi lazim, gectigimiz yil Sivasspor'un futbolu sayesinde daha kabul edilebilirdi. Ancak bu yil gerek cirkefligi, gerek yaptigi kalitesiz aciklamalar herkesin nefret ettigi bir insan oldu. Ofansif anlamda aciklamalar yapmak cok hosuna gitsede, ona yoneltilen elestirilerde, yani defansif anlamda tek savunma sekli aglamak ve kendini acindirmak. Iste bu kadar seviyesiz bir insan. Sen nasil Galatasaray taraftarina Allah'indan bulsunlar dediysen, bende sana Allah'indan bul Bulent Uygun diyorum !

1 yorum:

E.D dedi ki...

İnanılmaz katılıyorum, bu şerefsize ne söylense az...