23 Mart 2009 Pazartesi

Yolcu



Hissetmisim herhalde bir seylerin olacagini ve dun icimden Hagi'ye olan ozlemimi disa vurmusum. Lincoln resmen bugun Turkiye'den kacti. En az 3 hafta gelmesini beklemiyorum. 2 valizle en son bir yere gittigimde 2 ay donmemistim. 6 valizle goc eden Lincoln buyuk ihtimal bir sakatlik haberi uyduracak. Inandirici olsun diye valiz tasirken gecirdigi kasik sakatligi gibi bir sey olabilir. Hamburg macinda arkadaslarini yarida biraktiktan sonra benim kalbimi kirip, gozumden dusmustu. Cok rahatsiz olmadim kacisindan. Bu sezon icin hic bir umidim kalmadi. Genclere onem verilse ve onumuzdeki sezonun kadrosi hazirlansa daha cok keyif alabilirim kalan maclardan. Lincoln'e talip Rus kulupleri neredesiniz, kurtarin bizi. Havaalaninda Turkce " yarin donecegim " demis. Belki de Rusya'ya gidip valizleri birakip gelecek...


Oysa ki ne guzeldi bu sezonun basi, asistler, goller, ataklar... " Tanri'nin olmami istedigi yerdeyim " diyen bir insan nasil bu kadar degisti ? Hissetmedi mi takimin lideri oldugunu ? Yakisti mi yari yolda birakmak gemisini hemde oldurucu bir firtinada ?

2 yorum:

tilmac dedi ki...

O lider olduğunu hissittiğinde darbe girişimiyle indirildi. Sözüm ona devrim oldu.Yeni lider Sabri!!!

gsemre88 dedi ki...

peki sizce suclu kim ?
Bulent'in butun bunlari kasitli yaptigini dusunmuyorum. Cunku Fatih Terim'in Hagi'yle olan iliskisinden bu tarz oyuncularin degerini bildiginden eminim. Fatih Hoca kadroyu yazarken Hagi'yi bazen yazmaya gerek duymadigini zaten biliyoruz. Futbolcularinda icten ice rahatsiz olmalari normal. Dusunsenize, siz elinizden gelen her seyi yapiyorsunuz, sahada dayak yiyorsunuz; takim arkadasiniz olacak kisi sizin mucadelenizin yarisini gostermiyor. Sadece kendini on plana atmak istedigi maclarda iyi mucadele ediyor. Hali saha futbolcusu gibi, gunluk performanslar sergiliyor, bu sporun onun isi oldugunu unutup. Bence bize o kadar guzel an yasatmasina ragmen butun bunlarin suclusu Lincoln.