1 Aralık 2009 Salı

1. Sezonun Sonu


Sevgili Futbol Insanlari,
Bundan tam 1 yil once baslamistim futbol ile ilgili fikirlerimi yaziya dokmeye. 30 Kasim 2008'i, 1 Aralik 2008'a baglayan gecenin benim icin hayatim boyunca cok onemli bir yeri olacak. Iki ayak uzerinde durmaya basladigi gunden beri top pesinde kosan biri olarak, Futbol Insanlari'nin beni bu oyuna daha cok bagladigini acikca soyleyebilirim. Bir turlu mantigini bulamadigim cozemedigim bir sekilde, bana egitim hayatim boyunca zorla yaptirilmaya calisilan seyi birden, kendi kendime, zevk alarak yapmaya baslamistim. Hic kimsenin baskisi altida kalmadan, icimden gelerek 612 tane, benim icin birbirinden degerli yazi yazmisim. 52 kisi beni takip etmeye layik gormus. Bazen donup kendime "Niye ?" diye sordum. Bu soruyu kendime sordugum anda ayaklarimdan, futbol oynarken olan yara izlerimden, kalbimden bir seyler gitti beynime ve "Niye olmasin !" dedi. Ne olursa olsun, icimdeki futbol aski sayesinde 1 yil boyunca fikirlerimi aktarabildigim kadar aktardim.



Bugun 1 Aralik 2009. Tam bir yil once bugun, Huntelaar'in Madrid'e gitme dedikodularindan ve Amelia'nin Livorno kalesindeyken kurtardigi penaltidan bahsetmisim. Bugun baktigimizdaHuntelaar Madrid'e gitmis, yapamamis AC Milan'a gitmis... Amelia'nin Livorno'su Serie A'ya veda etmis, Amelia Genoa kalesine gecmis...

Bu 1 yil boyunca beni takip eden ve icindeki Futbol Insanini burada doyuran herkese binlerce tesekkur ediyorum.



Yanliz soyle bir sikintim var; gelecegimi, yani hayatimi belirleyecek sinavlara ve derslere calismak icin onumde tam 1 yilim var. Bu isi yapmaktan ve fikirlerimi okuyucalarima aktarmaktanm asiri derecede keyif alsam da, tahmin edilinebilecegi gibi okunasi seyler yazmak zaman ve enerji aliyor. Cok uzulerek soyluyorumki bundan sonra sizlere eski siklikta hizmet edemeyecegim. Icimdeki futbol aski varoldugu surece, Futbol Insanlari yasayacak. Elimden geldigi kadar kopmamaya calisacagim, hic bir sey yapacak guc bulamazsam en azindan Puan Durumlarini ve Keyf-i Futbol'u sizlere aktaracagim. Heyecanli maclardan sonra kendimi tutamayip, her seyi bir kenara atip, Post Matchleri gorurseniz de sasirmayin.



Futbol Insanlari dizisinin 1. sezonu bitti. 2. sezonun baslangic tarihi tam belli degil ama yapimcilar baslayacaginin garantisini verdi. Kisacasi kramponlari astim. Bu arada, soyledigim gibi Defoe patlamasi yapamadigim icin de butun okuyucularimdan ozur dilerim.

Her sey icin tesekkurler...


Hiç yorum yok: