28 Aralık 2008 Pazar

3



Her takimin klasik bir sorunsali olur nedense. Galatasaray'da yillardir duzgun bir sag bek olmayisi gibi. Ugur Ucar bu sorunsali sona erdirmisti ama taa ki buz pateni pistinde freni patlamis kamyon gibi gelen Batista, Ugur'un diz kapagini kirana kadar. O sakatligi dusununce aklima Ugur'un o dizle tac attigini, kosmaya calistigini hatirliyorum. Bir de bir Sivas maci hatirliyorum gecen yildan. Son 10 dakikada Galatasaray'in iki gol attigi. Iki golunde Ugur'un ortalari sonucu geldigini hatirliyorum. Sozlukte Cafu'nun veliahti tartismasini hatirliyorum ve simdi Sabri'yi izliyorum ve bekliyorum kucuk kaptanin geri donusunu ve Bulent Korkmaz'in veliahti olsunu. O ameliyat izi icimde bir burukluk olustursada bekliyorum.


(Arda Turan gibi dostunuz olmasi dilegiyle...)

Hiç yorum yok: