1 Ocak 2009 Perşembe

Transfer



Hani eskiden bir Nike reklami vardi, Eric Cantona hakemdi, kafesin icinde futbolcular vardi ve mac yapiyorlardi. Bu reklam cekildiginde Roberto Carlos Nike'in en buyuk reklam kozuydu. Yaptigi o vurusu da unutamam. Roberto Carlos gecen yil Turkiye'ye gelince ilk baslarda Real'den kalma beyaz Nikelarini giydi. Gecen yilin sonu, bu yilin basindan beri cesitli Adidaslar giymeye baslayinca inanilmaz sasirmistim. Bunu arkadaslarima soyledigimde kimsenin pek umrunda olmamisti. Roberto Carlos, onumuzdeki sezon sonuna kadar Adidasla sozlesme imzalamis ve adiPure giyecekmis. Cok garip geliyor bu simdi bana. Roberto Carlos'a pek yakismadi bence adiPure'lar. Ben onu klasik Nikelarla izlemeye alistigimdan da olabilir. Bu imzayi Nike'in Adidas karsisinda yavas yavas ezilmeye baslayisi olarakta gorebiliriz. Ronaldinho'nun Adidas'in en onemli takimi olan AC Milan'da oynamaya baslamasi bunun ilk adimi olmustu. Sonrasında Euro 2008 finalinde 2 Adidas... Simdi de bir baska onemli Nike ikonu Adidas'a gecti. Hayatim boyunca Adidaslarimi buyuk bir askla giydim. Son gunlerde bir Nike giyiyorum ve cok buyuk bir hata yaptigimin farkinda olmama ragmen biraz daha deniyorum. Tebrikler Carlos, dogru yolu buldun.

Hiç yorum yok: