13 Aralık 2008 Cumartesi

Sakaraya Delikanlisi

Londradayken gazetede bir haber gozume carpti. Ana sayfada Tuncay yazisini gorunce hemen aldim gazeteye. Bir baktim Tuncay Chelsea'ye yaziyodu. Turkiye'de alismisiz tabi Fotomac, Fanatik, Fotogol direk yalandir dedim. Sonra okudum ettim mantikli geldi. EPL'nin en hareketli adamlarinda biri. Ingiltere'de cok olmayan, TURKO ozelliklerinede sahip. Big 4'da is yapabilicek kadar yetenegi olmayabilir belki ama hirsi ve azmi var. Umarim Chelsea Tuncay'i alir ve oynatir. Uzun yillardan sonra bir Turk'un dunyanin en buyuk takimlarindan birinde oynuyo olmasi bizlere gurur verir. Bu transfer olursa da Fenerbahce gibi "buyuk" bir camiadan Middlesbrough gibi "kucuk" bir takima mi gidilir diyenlere kapak olur. Bahsi gecen trasnfer bedeli 8 milyon pound gibi bir sey. Sakarya Delikanlisi'na deger.

Hiç yorum yok: