15 Şubat 2009 Pazar

Il Derby Della Madonnina



Kalbim temizmis, tahminim dogru cikti. Inter : 2 - AC Milan 1 demistim bu mac hakkindaki postumda. Ilk yarida Inter bastirdi, atti, bitirdi. Ikinci yarida AC Milan zorladi ve zorla bir gol buldu. Mourinho, kendinin ve takiminin Zlatan'a asik oldugunu soylemekte hakli. Inanilmaz bir futbolcu. Inter'deki kadro genisligi olaganustu. Dunyada baska hangi takimda zayiflayan ve yorulan ortasahaya Vieira care olabilir ? Her maci normal bir lig maciymis gibi oynuyorlar, bu beni biraz rahatsiz ediyor ama yakinda olan Manchester United maci beni heyecanlandiriyor. Rossoneri'de ise isler biraz karisik. Artik bazi seylerin degismesi gerektigi bariz bir sekilde belli oluyor. Takimin bastan assagiya degismesi gerekiyor. Pato ve Ronaldinho disinda herkesle bir gorusme sart. Yas ortalamasi 30larda. Kaleye Akinfeev hayalim AC Milan'da. Flamini'yi alarak Ancelotti bu genclestirme operasyonunu baslatacak sanmistim ki, her sey ayni devam ediyor. Maldini'nin son derbisini kaybetmesine uzulmedigim degil. Dedikodu cok, ama eyleme donusmesini bekliyoruz artik. Guzel bir macti ve bu hafta da guzel bir macla sona erdi. Son olarak, Italyan rejisinin 'Spider' kamerasina hayran kaldim.


Hiç yorum yok: