11 Mayıs 2009 Pazartesi

19 Mayis



TFF'nin ayarladigi organizasyonda Galatasaray ve Fenerbahce 19 Mayis Genclik ve Spor Bayrami'nda Besiktas Inonu Stadi'nda bir mac yapacaklar. Ali Sami Yen'deki son mac ve 19 Mayis 2007'deki maclardan sonra boyle bir organizasyon yurek isterdi. Galatasaray ve Fenerbahce kuluplerinin karsilastigi hic bir musabakada, sakinlik ve baris ortami korunamadigi icin bu macin da sonunda rezilligin olacagini dusunuyorum. Birbirlerine kinle bakan taraftarlarin oldugu bir ortamda macin sakince, 'bayram' havasinda gecme ihtimali yok bana gore. Emre, Sabri, Lugano ve bu oyuncular gibi provakator, ortami gerecek futbolcular olmazsa yanilabilirim aslinda. 32 bin kisilik Inonu stadi, 16 bin - 16 bin kisi olarak 2'ye ayrilacakmis. Umarim sorunsuz, temiz bir mac olur. Iki teknik adamin da genclere yer vermesini umit ediyorum. Baska bir bakis acisiyla yaklasirsam; eger bir Besiktas taraftari olsam, kendi stadimda boyle bir organizasyon istemezdim.


1 yorum:

taksim dedi ki...

o Beşiktaş taraftarlarından birisi olarak 19 mayıs günü beşiktaş semti ve kapalısında 3. ve ev sahibi taraf olarak bulunacağımızı söyleyebilirim. böyle bir organizasyon'un işlerin daha da boka sarmasını sağlar, daha da bişey sağlamaz bana göre.