10 Mayıs 2009 Pazar

Post Match : Galatasaray - Ankaragucu



Ayni anda 6 maci takip etmek biraz zorladi, o yuzden tam olarak izleyemedim Galatasaray macini. Iddaa oynayanlar icin 6 macin ayni anda olmasi keyifli olsa da, biz blog yazarlari icin bir hayli kotu bir durum. Hizli ve etkili baslayan Galatasaray, 13. dakikada Baros'la golu buldu. 20. golu oldu bu Milan'in.  Mac boyunca, ozellikle ilk yarida Bulent Korkmaz'la alismadigimiz bir hucum gucu ve hirsi vardi sahada. Unutmadan, Bulent Korkmaz bugun piknikci gibi giyinmek yerine takim elbiseyle yerini aldi.

 Bu organizasyonlarda Arda'nin rolu buyuktu, 66'nin donusu muhteseme yakin oldu. Sahada kosan, isteyen bir Arda vardi. El Yasa'yi da resmen rezil etti bugun hirsiyla. Bouzid eski takimina kiyak gecti, bir penalti, bir kirmizi kartla. Uzun bir aradan sonra Emre Gungor bir aci sakatliksiz tamamlayabildi. Ayhan ve Lincoln etkiliydi. Bugun oynanan mac Ayhan'in ve Arda'nin Galatasaray icin ne kadar onemli oldugunu bir daha gosterdi. Galatasaray'i ve Galatasaray taraftarlarini modern ve buyuk bir stadda gormek keyifliydi. Keske bende orada olsaydim dedim aslinda. Galatasaray'i oyle bir stadda desteklemek nasil bir duygu merak ediyorum acikcasi.

 Macin son dakikalarinda Sivasspor macini izledigim icin goremedigim bir olay, Bulent Korkmaz'i benim icin bitirdi. Kendileri Kewell'i oyunu sogutmak icin 90+2 de oyuna almis, tebrik ediyorum. Yillarca futbolculuk yapmamis gibi, futbolcu psikolojisini bilmiyormus gibi, yillarca Hagi gibi bir adamla calismamis gibi sacma seyler yapiyor haftalardir. Onceleri iyi niyetine guveniyordum ama artik yeter. Kadrondaki en kariyerli adami, altyapidan yeni cikmis bir oyuncu gibi kullanamazsin. 

Once Lincoln'u kusturdu, simdi de kendisini en basindan beri destekleyen Kewell'i kusturecek gibi. Aralarinda nasil bir konusma gecti bilinmez ama eger eski bir futbolcu teknik direktor olunca eski gunlerini unutuyorsa benim ona diyecek bir seyim olamaz. 3 hafta kaldi geriye, feci halde sikildim bu ligden, tek heyecanim Avrupa macerasi olacak mi olmayacak mi ? Transfer gelismelerini de bekliyoruz tabiki. 

Hiç yorum yok: