14 Haziran 2009 Pazar

CR9 & MT38



Gectigimiz hafta en cok konusulan iki transfer, bu hafta icinde sonuclandi. Aslinda Ronaldo transferi aylardir konusuluyordu. Perez, daha baskanliga gelmeden Ronaldo'yu takiminda gorecegimizin sinyallerini veriyordu. Alex Ferguson birakmaz diyenler yanildi ve Ronaldo 95 milyon Euro gibi rekor bir ucretle Real formasini giydi. Acikcasi ben Kaka transferinde sonra bu kadar buyuk bir transfer beklemiyordum. Bir de tahminim var, o da Ronaldo'nun Real'de, Manchester gunlerini ozleceycegi. Ronaldo'nun bu kadar basarili olmasinda Ferguson'un onu adam etmesinin yerinin cok buyuk oldugunu dusunuyorum. Cunku her an antremandan kacip, gece eglenmeye gidebilecek bir adam tipi var. Ferguson, Ronaldo'nun gece hayatindan, giydigi krampona kadar karisiyordu. (Pembe kramponlari giymesine izin vermemistim mesela.) Pellegrini'nin Ronaldo'yu, Ferguson kadar kontrol edebilecegini dusunmuyorum. Ronaldo'da rahatligi bulunca yumusayacaktir. Butun bu transferlere ragmen yine sampiyon Barcelona olur diyorum. Tek fark 6-2 olmaz da, 2-1 olur mac sonucu.

Mehmet Topuz transferi hakkinda soyleyecek cok bir seyim yok. Karaktersiz bir adami niye aldiklarini anlayamiyorum. Butun bu karmasadan sonra ya Besiktas'ta oynayacakti, ya da Kayseri'ye donecekti. Fenerbahce'nin bu kadar dusmus ve rezil olmus adami almasi sasirtici. Cahillik ve egitimsizligin bu kadar somut bir ornegini daha once gormemistim. Aziz Yildirim gitmis getirmis. Acaba o nasil beynini yikadi. Yakinda "Bir gun herkes Fenerbahceli olacak" sapkasi takacakmis. Inonu deplasmaninda neler olur cok merak ediyorum, umarim ilk haftalardadir.

Hiç yorum yok: