7 Haziran 2009 Pazar

Galatasaray'in Yeni Patronu : Rijkaard



Oncelikle bu kadar gec kaldigim icin ozur diliyorum. Daha yeni bilgisayari alip yazacak zaman bulabildim. Cuma gunu bu haberi duydugumda once ufak capli bir sok yasadim. Sonra olayi idrak edip, sindirdikten sonra bir an once Turk Telekom Arena kombinesi alma istegi olustu. Bu iki olayin arasinda, acaba havaalanina karsilamaya gitsem mi diye dusunmeye baslamistim ama kendimi dizginledim. 

Ayni Harry Kewell transferindeki gibi Haldun Ustunel yapacagini yapti. Sessiz ve derinden, Galatasaray'i hak ettigi yerlere getirebilecek bir isimle anlasti. Ortaya cok isim atildi, Le Guen, Perrin, Ramos, Schuster, Adriaanse gibi kisa vadeli yarari olacak teknik direktorlerle gorusulurken, birden Rijkaard, butun Galatasaraylilari sevindirdi. Yardimciligini Neeskens yapacakmis. Herkes cok sasirinca sordum yasi benden buyuk olanlara kimdir bu adam diye. Cruyff'ten eksigi yoktur diyen bile oldu. Daha da heyecanlandirdi bu laflar beni. Galatasaray'da gordugum en kaliteli teknik ekip olacak galiba.Guzel gunler bekliyor Galatasaray'i. Once biraz sabir, sonra kutlamalar...

Belki...

Hiç yorum yok: