8 Haziran 2009 Pazartesi

Manyak Marco



Gectigimiz gunlerde benim icin efsane olan futbolcularin bir bir bu ortamlardan kacip gittiginden yakinmistim. Tam bunlarin ustune benim icin bir baska efsane olan futbolcu, Marco Materazzi'nin sozlesmesini 2012'ye kadar uzatacagini beni keyfilendirdi biraz. Oynanan herhangi bir futbol macinda, sahada bir manyagin olmasi benim icin heyecan yaratan bir seydir. Nasil Messi'yi, Ronaldo'yu ya da Ibrahimovic'i izlemek bir keyifse, bu tur futbolculari izlemek benim icin ayri bir keyif. Yapilan onca pozitif seyi, bu manyak bu sefer nasil katledecek diye meraklanmak, maci daha izlenesi yapiyor bence.

Hele cikarttiklari o kavgalar... Zidane gibi sahada isini yapan bir adami bile cildirtmis bir adamdan bahsediyoruz. Butun bu yanlarina ragmen, cok duzgun bir sol ayagi olmasi ve uzerindeki formanin hakkini vermesi ayri bir sey. Mourinho, bu sezon ona cok sans vermese de, eminim ki o da kulubede boyle bir adamin olmasindan hosnuttur.

Hiç yorum yok: