22 Eylül 2009 Salı

AS Cannes - OGC Nice



Haftasonu pek yazamadim, bayram tatili vesilesiyle Turkiye sinirlari disindaydim. Biraz kafa dinlerim, biraz da eglenirim diye Guney Fransa'ya kactim. Cannes, Nice derken daha yeni dondum, Galatasaray - Kasimpasa macini da su anda izliyorum. Film Festivali sayesinde herkesin bildigi bir yerdir Cannes. Riviera'nin en guzel ugrak noktalarinin basinda gelir. Simdilerde Fransa 3. liginde mucadele eden ama zamaninda hem Ligue 1'de hem de Avrupa'da basarili olmus bir futbol takimlari var. Hatta yasi musait olanlar, Fenerbahce - Cannes maclarini hatirlayacaktir. Bu takimin Fransiz futbolu icin bir baska ozelligi var o da, David Bellion, Gael Clichy, Julien Escude, Julien Faubert, Luis Fernandez, Sebastian Frey, Johan Micoud, Patrick Vieira, Jonathan Zebina ve Zinedine Zidane gibi Fransiz futbolunun onemli futbolcularinin burada futbol oynamis olmasi. Ayni zamanda Alen Boksic, Bobo Balde ve Sivasspor'un sezon basindaki flas transferi Hamed Namouchi'de zamaninda bu takimin formasini giymis. Takimin teknik direktorlugunu yapmis isimler de taniyacagimiz isimler; Safet Susic, Luis Fernandez, Guy Lacombe gibi teknik adamlar vakti zamaninda Cannes'da hem tatil yapmis hem de takim yonetmis.

Nice'e ulastigim gun Nice - Monaco maci vardi. Cote d'Azur derbisi bir nevi.Yogun ugraslarima ragmen maca bilet bulamadim, o yuzden havaya girebilmek icin Nice taraftarlarinin oldugu bir Pub'a gittik. 1-3'luk maglubiyet pek hoslarina gitmedi. Staddan izlemek keyifli olabilirdi ama olmadi. Bu arada hakemlere nefret, en az burada oldugu kadar, orada da var. Forvet arayan butun takimlara Nice'ten Loic Remy'i tavsiye ederim bu arada.

Hiç yorum yok: