9 Eylül 2009 Çarşamba

Post Match : Bosna Hersek - Turkiye



2010 hayalleri suya dustu gibi. Elin seyine biraktik yine isleri. Yok Ispanya ve Estonya bizim yenemedigimiz Bosna'yi yenecek, biz de Belcika ve Ermenistan'i gecip, rezalet bir eleme grubu performansindan sonra Guney Afrika'da gururla futbol oynayacagiz. Yaziktir, gunahtir bu Bosna Hersek'e. Maca iyi baslayip 5. dakikada golu bulup, one geciyorsun, sonra da her seyi mahvediyorsun. Duzensiniz bir takim, ne yapacagini bilemeyen futbolcular, ben hic bir sey anlayamadim bugun Turk Milli Takimi'ndan. Ilk yarinin bir bolumu disinda, bir kac futbolcunun kisisel cabalariyla yaratmaya calistigi bir kac atak disinda hic bir sey yok. Gol de bile alisik oldugumuz o organize Turk Milli Takimi yoktu sahada. Sonunda da boyle bir rezillik normal.

Fatih Terim tribune yollanmasa, cok rahat bir sekilde kazanabilecegimiz bir macti. Galiba Fatih Hoca, kenardan PES oynar gibi oyunculari yonlendiriyor. Kalemizde cok guzel bir gol gormemize ragmen, pozisyonun faul olduguna hic kimse inandiramaz beni. Eger bir futbol hakemi bu pozisyona faul veriyorsa, kendisine tenis hakemligini tavsiye ediyorum. Macin koptugu an o faul oldu. Hem Emre sari kart gordu, hem de Fatih Terim tribune gonderildi. Ne olursa olsun, bir futbolsever olarak cok, cok guzel bir goldu.

Gunah kecisi cikarmak istemesem de, Gokhan Gonul, Onder, Ceyhun macin agirligini kaldiramadi. Ozellikle Onder - Ceyhun ikilisine burada ne isleri var diye sorulmasi lazim. Sabri'yi bu Gokhan Gonul'e bin kere tercih ederim. Bunlar disindaki futbolcular da cok bir sey yapmadi bugun. Tabiki de farki ve maglubiyeti onleyen Volkan ve Servet'i cok ayri tutuyorum bunlardan. Bu performanslariyla dunyanin en buyuk kuluplerindeki rakiplerini keserler. Bu mac bizlere tekrar futbolun basit, sakin ve bilincli bir sekilde oynanmasi gerektigini hatirlatti.Yolumuz acik olsun, ayni zamanda da gecmis olsun.

Umarim bu 'gecmis olsun'u yazdigim icin pisman ederler beni.

1 yorum:

gillerprensi dedi ki...

Şu aşamadan Afrika'ya gidersek Terim'in büyücü ya da mesih olma olasılığı doğar. Köşemde de yazdığım gibi şimdiden düşünün hangi takımı seçeceğinizi. Ben Gana diyorum:D Bosna'yı da desteklerim ayrıca...