7 Mayıs 2009 Perşembe

4/2-2



Dun macin 87. dakikasinda kendi kendime dedimki ' Ulan rezil olduk, 2 haftadir Barca - Manchester final diyip durdum, simdi herkes dalga gecicek benimle ! '. Sagolsun Iniesta beni de kurtardi cekecegim rahatsizliktan. 

Barcelona mac boyunca sahada pek bir varlik gosteremedi. Gole kadar cekilen 9 sutun hic biri kaleyi bulmadi. Chelsea ise aksine, gayet etkili bir oyun oynadi. Guus Hiddink butun tecrubesini bu maca kullaninca, Barcelona'yi sahada gormemek gayet normal geldi bana. Drogba - Anelka - Malouda ve arkalarindan Lampard - Essien ikilisi Barca'yi cok yordu rakip yari sahada. Geride de hayatimda izledigim en saglam savunma oyunlarindan birini izletti dun Chelsea bana. 

Futbolun adaleti de diyemeyecegim dune, sen 90 dakika maci domine et, rakibe hic pozisyon verme, son dakikada Essien gibi guclu bir futbolcunun uzaklastiramadigi top donsun gol olsun. Futbolda sans faktoru dedikleri bu olmali. Dogrusunu soylemek gerekirse Barcelona macin son dakikalari disinda etkili olamadi. Bir tek son 10 dakika kendileri gibi oynadilar, daha dogrusu calistilar. Messi'nin Ingiliz futbolu karsisinda etkisiz kaldigini gormek, onun da insan oldugunu hatirlamamiza yardim etti. Sonucu ise Fatih Terim'in bebek yuzlusu tescil etti. 

Hakem Ovrebo'nun bazi pozisyonlarda hatali oldugunu dusunuyorum fakat kasitli yaptigina inanmiyorum. Eger oyle bir dusuncesi olsaydi, buyuk ihtimal Abidal'i atmazdi. Chelsealiler sinirlenmekte, kufur etmekte hakli ama olan olmus artik. Son zamanlarin en guzel, en cekismeli finalinde gorusmek uzere. 27 Mayis 2009, 21:45...

Chelsea : 1 - 1 : Barcelona


Tebrikler Hiddink, tebrikler Guardiola.

Hiç yorum yok: