6 Mayıs 2009 Çarşamba

Schuster - Korkmaz - Galatasaray


Bugun Ispanyol basininda yazanlara gore, Galatasaray bir baska Alman Bernd Schuster'le anlasmak uzereymis. Yazanlara gore diye tekrar etmek istiyorum. Yillik 2 milyon, ve ilk sezonda elde edilecek basariya gore 1 yil daha gibi bir sozlesme konusuluyormus. Hem futbolculugunda, hem teknik direktorlugunde yeterli tecrubeye sahip ve gerekli olgunlukta benim kriterlerime gore. Benim aklima takilan bir baska sey var, onun icin de zaten bir anket hazirladim. Eger Bernd Schuster konusulanlar gibi 1+1 yillik sozlesme imzalarsa, Bulent Korkmaz yaninda yardimciligini yapmali mi, yapmamali mi ? Sepp Piontek - Fatih Terim, Jupp Derwall - Mustafa Denizli gibi orneklerden sonra bence gayet yararli olur kendisi icin. Eger, ben zaten teknik direktor olmusum Schuster'in yaninda niye rutbemi kuculteyim derse de, cesitli Bank Asya takimlarinda basarilar dilerim kendisine. Bakalim sizler ne dusunuyorsunuz ?

Hiç yorum yok: