24 Ağustos 2009 Pazartesi

Kamp Donemi Sonu



14 Haziran Pazar gunu baslatmistim 1. Futbol Insanlari Kamp Donemi'ni. Yaklasik olarak 2,5 ay suren bu donemden sonra sonunda, kendimi yeni sezon icin hazir ve zinde hissediyorum. Bu sure boyunca yeri geldi cok calistim, yoruldum; yeri geldi yeni sezon icin guc topladim. Futbol dunyasinda gelisen olaylar, inanilmasi zor transferler, futbolla calisan kafama besin kaynagi oldu. Deginmek istedigim, yazmak icin sabirsizlandigim o kadar cok sey var ki, dusuncelerimi yaziya iyi gecirebilmek icin biraz hamligimi atmaya ihtiyacim var. Bu hafta iyi maclar cikarip, kaldigim yerden devam etmeyi umit ediyorum. Her seyden once yazamadigim Post Match yazilari icin herkesten ozur dilerim. Hazirlik maclari yapacagimi soylemistim ama gercekten zaman bulamadim. Bu 2,5 aylik surede kacirdigim her seyin acisini, onumuzdeki sezonda cikarmayi planliyorum. Futbol Insanlari'ni takip eden, okuyan herkese hayirli ugurlu olsun. Umarim, onumuzdeki yillarda daha nice Kamp Donemi Sonu yazilari yazabilirim.

Hiç yorum yok: