2 Eylül 2009 Çarşamba

Transfer Nasil Yapilmali ?


Cok derinlere inmeyecegim bu konuda. Bugun duydugum bir transfer kafami iyice karistirdi benim. Hirvatistan'in en yetenekli oyuncularindan biri olan Niko Kranjcar 2 milyon Pound'a Portsmouth'tan, Tottenham'a gecti. Modric'in sakatligindan sonra transfer bekleniyordu. Ingiliz basini van der Vaart'i yakistiriyordu ama Harry Redknapp yine eski bir ogrencisi olan Niko'yu tercih etmis. Hirvat orta sahasi iyi oldu da benim sinirimi bozan 2 milyon Pound bolumu. Al Fahim'in Portsmouth'u da alisindan sonra uvey evlat mi oldu takim bilemiyorum ama Kranjcar'i 2 milyon Pound'a satilmasina mantikli bir neden bulamiyorum. Yasi 25, takima ust duzeyde katkisi olan bir adam. Turkiye'deki ucuk rakamlarin etkisinden ya biz paranin degerini unuttuk ya da gercekten enteresan olaylar donuyor. Tottenhamli yoneticeleri tebrik ediyorum. Galiba adamlarin elinde Haldun Ustunel'den daha yetenkli biri var.

Hiç yorum yok: