1 Kasım 2009 Pazar

Kewelllarin Arasinda Gecen Konusma




- Sheree Murphy Kewell : Hayatim Galatasaray'da mutlu musun ?

- Harry Kewell : Sevgilim, Galatasaray benim futbol hayatimin ozeti gibi. Yeri geldi amator gunlerimdeki gibi defans oynadim, yeri geldi kariyerimin zirvesindeki gibi forvet oynadim. Hatta Sabri'nin onunde oynadigim gunler de oldu. Keske sen ve cocuklarda hep Istanbul'da olsaniz. Sonuc olarak burada cok mutluyum ve Galatasaray'in bir parcasi olmanin bir ayricalik oldugunu dusunuyorum.

Sevgili ve saygideger Galatasaray Transfer Komitesi, bu adamin Galatasaray'dan ayrilmasi durumunda binlerce Galatasaray taraftarini karsiniza alirsiniz ve buyuk bir ihtimalle kimseler sizi kurtaramaz ! Hemen sozlesmesini yenilemenizi tavsiye ederim.


3 yorum:

Schumy dedi ki...

Son 5 maçta 4 gol. Süper süper...

Adsız dedi ki...

Hagi'den sonra sırtıma ismini yazdırdığım futbolcu. Prekazi,Hagi ve Kewell. Bir adam bu kadar ahlaklı, bu kadar karizmatik, bu kadar sportmen, bu kadar güler yüzlü, bu kadar takım oyuncusu, bu kadar yakışıklı mı olur ??? Parçalı forma bile bir başka yakışıyor. Hep bizimle kal Kewell

ZorAdam51 dedi ki...

Katılıyorum.İnşallah gitmez.

Bu arada ayıp olmaz umarım.Benim blogu Hayran Olunucaklara eklersen eğer çok sevinirim.

http://zorturkler.blogspot.com/ blog bu.