5 Kasım 2009 Perşembe

Post Match : Dinamo Bucuresti - Galatasaray



Uzun zamandir izleyemedigim ilk Galatasaray maci oldu. Bu yuzden bu postu yazarken biraz utanarak yaziyorum. Yogun ve uzun ugraslarima ragmen bir turlu internet uzerinden maci izleyemedim. Sanirim artik D-Smart almanin vakti. Uzun bir "Match Report" yazamayacagim icin ozur dilerim. Oyun ve macin geneli hakkinda pek bir bilgim olmadigi icin, ozetlerden gordugum goller hakkimda konusacagim. Az ve oz olarak, Dinamo: 0 - 3 :Galatasaray... Kewell'in golu kalitesinin gostergesi gibi. Topu kontrol edisi, onune alisi, ters ayagiyla vurusu butun futbolculara ve futbolcu adaylarina ders olarak izletilesi.
Nonda'nin golunde kalecinin hatasini bir an icin unutup, Sabri'nin ortasina ve Nonda'nin sicrayisina dikkat cekmek lazim. Gol tamamen Dinamo kalecisi Dolha'nin hediyesi ama Galatasaraylilar'in bu iki hareketi alkisa deger. Sirada uzun zamandir gormedigimiz uzaktan vurus gollerinden biri var. Mehmet Topal, tribundeki Hagi'ye selam verir gibi vurdu sol ayagiyla. Herkes biliyordu zaten Mehmet'in gunun birinde uzaktan bir gol atacagini. Benim izleyemedigim maca kismetmis. Sonuc olarak, Galatasaray Avrupa'da saglam adimlarla yolculuguna devam ediyor. Bu galibiyetle bir ust turu garantiledi sari kirmizili ekip. Hafizam beni yaniltmiyorsa, bu Galatasaray'in yenilmedigi 9. Avrupa deplasmani oldu. Simdi sirada Isteizle.com'dan paramizi geri almak var. Butun okuyuclarimdan tekrar ozur dilerim.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

maçta sadece goller güzeldi, gerisi çok sıkıcıydı, izlememek büyük kayıp değildi yani senin için

Barış Eken dedi ki...

abi d-smart alsan da yetmiyo ki bi de euro futbol kanalını ya da macı almak lazım :)

gsemre88 dedi ki...

Bir sonraki maci zaten kurtardim :) Isteizle'nin cagri merkezini arayip, maci izleyemedigimi ve parami geri istedigimi soyledim. Bana, parami iade etmeyi denediklerini ancak gerceklestiremediklerini, bir sonraki Galatasaray macini ucrestiz vereceklerini soyledikler. Halen D-Smart'a nefretim devam ediyor tabikide.