15 Nisan 2009 Çarşamba

Dunyanin En Kisa Futbolculari



Futbolda fizik onemlidir. Oyuncunun kilosu, genisligi, kas orani, boyu bunlar takimlarin dikkat ettikleri seylerdir. Kimileri, uzun boylu futbolcu sever, kimileri genis omuzlu, kimileri atletik, kimileri kisa boylu... Kisa boylu futbolcular gerek top hakimiyetleriyle, gerek atiklikleriyle hep ilgimi cekmislerdir. Iste aklima gelen ve bulabildigim en kisa boylu futbolcular:

Diego Buonanotte --> 157 cm
Bakary Kone --> 163 cm
Alanzinho --> 164 cm
Ludovic Giuly --> 164cm
Diego Maradona --> 165cm
Jaba --> 165 cm
Tita --> 165 cm
Marcelo Gallardo --> 165 cm
Roberto Carlos --> 166 cm
Ariel Ibagaza --> 166 cm
Erman Kilic --> 166 cm
Arthur Boka --> 166 cm
Aaron Lennon --> 166 cm
Shaun Wright - Phillips --> 166 cm
Mathieu Valbuena --> 167 cm
Baris Memis --> 167 cm
Rodrigo Tello --> 167 cm
Serkan Calik --> 167 cm
Fabrizio Miccoli --> 168 cm
Javier Saviola --> 168 cm
Murat Ceylan --> 168 cm
Craig Bellamy --> 168 cm


Eger sizinde akliniza gelen futbolcular olursa yorumlara bekliyorum.
-Sinir 168cm-


11 yorum:

pclion dedi ki...

The Best Eleven'da vardı böyle bir sıralama, sanırım ordan da bir kopya çekme durumu var. :)

Adsız dedi ki...

Buonanotte tam Maradona.

gsemre88 dedi ki...

Eger belirttigin kaynagi bilseydim belki, fclion :) Wikipedia ve FM 2009'un yardimlariyla hazirladim bu yaziyi. Belirttigin yerden aklinda kalanlar varsa ve yazabilirsen sevinirim cunku gercekten merak ediyorum.

gsemre88 dedi ki...

Chao,
Sana katiliyorum, River'in izledigim bir kac macinda bana da Maradona'yi hatirlatti Buonnnotte. Ama aralarinda en buyuk fark giydikleri forma rengi olsa gerek :)

Adsız dedi ki...

Lionel Messi: 168cm

pclion dedi ki...

Yanlış anlaşılmadığını umuyorum mesajın, sonuçta aklımıza gelen birçok şeyi daha önce yazan birileri illaki vardır.

Merak ediyorsan ordaki listeye şurdan göz atabilirsin.

http://www.thebesteleven.com/2008/07/shortest-soccer-players-in-world_03.html

gsemre88 dedi ki...

Yok tabikide yanlis anlamadim, okudugum bazi seylerde benim de aklima gelmiyor degil. Cok tesekkur ederim link icin.

Alfredo dedi ki...

güzel bi çalışma.Şimdilik aklıma hiçbişey gelmiyor.Yazarım ilerde belki :D

gsemre88 dedi ki...

Bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

Kısa türk futbolcuları da yazsalar güzel olur.bide bu futbolcu boyları ayağında krampon la birlikte mi yoksa çıplak ayak mi:)

Adsız dedi ki...

SHAİN RİGHT PHİLİPS DE ÇOK KISA...BUNLARDAN DA KISA..