1 Haziran 2009 Pazartesi

Fatih Altayli Gay Mi ?



Ben bu adami gercekten cozemedim. Galatasaray'da yoneticilik yaptigi donemde de anlayamadim, simdi Gazete Haber Turk'te calisirken de anlayamiyorum. Itici geliyor bana konusmalari, bakislari, yorumlari. Bugun yazdigi sacma yazidan sonra kendisine olan sevgisizligim biraz daha artti. Turkiye'deki escinsel hakemi koruyacaksin diye, niye su anda dunyanin en basarili teknik direktorune laf ediyorsun ki ? Hadi onu da gectim sen hangi rutbeyle kendi tercihini yapmis bir hakemi korumaya calisiyorsun ? MHK'da halka iliskiler gibi bir gorevin var da herkesden sakliyor musun bunu ? Barcelonalilar bunu duysa sen kimsin ulan derler sana. Aslinda bir Barcelonali olarak degil de eskiden yoneticiligini yaptigin taraftari olarak, ben sana kimsin ulan sen ! diyorum Sayin Fatih Altayli. Eger ligler bitmeseydi, bu hafta sonu Besiktas tribunlerinden escinsel Altayli tezahuratlari duyardik ama sukret ligler bitti.

Adam gibi adam Pep Guardiola

1 yorum:

osmancanpolatblog.com dedi ki...

fatih altayli tam gevezelik yapmis terbiyesiz sananem boyle adamlara bide yazi yazdiriyorlar