1 Haziran 2009 Pazartesi

Post Career : Pavel Nedved


Bir efsane daha uctu gitti. Yavas yavas yasimin ilerledigini hissediyorum. Gencligimin butun yildizlari emekli oluyor. Daha once yapilan aciklamalarda bir sezon daha oynayacagini gordugumde sevinmistim, ama o aciklamalarin gerceklik payi yokmus. Dun, futbol kariyerini sonlandirdi Pavel. Ilk gordugumde buz mavisi icinde, Lazio formasiylaydi. Lazio'nun, Lazio oldugu donemlerde ortaligi toza dumana katardi takim arkadaslariyla. 

Sonrasinda Torino yolunu tuttu. 8 yil da siyah beyazli formayi giydi. Dunyanin gelmis gecmis en kaliteli futbolculari arasindadir benim icin. Profesyonel futbolculuk kariyerini sonlandirirken de dedigi sey, kendisini ozetliyor. " Bugunden itibaren kosmayı bırakıyorum. Artık kendimi bunca yıldır beni bekleyen aileme adayabilirim." Hemen bir Fotomac basligi : Juve'de Arda Sesleri !

Hiç yorum yok: